دانلود آهنگ شوخی
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل طراح قالب سبز



نويسندگان




 

دانلود آهنگ

 

 

متن آهنگ شوخی

 

تو یه چیزی داری که دیوونه شم

کاری کردی بیخیاله همه شم

آخه من با همه ی برو بیا

نتونستم از پس تو بربیام

دوستم داری ،دوست دارم

من یه لحظه از تو چشم بر نمی دارم

من هوای تورو دارم

سر تو با کسی شوخی ندارم

 

تو تو تو تو دله منو بردی

منوازروبردی تو

میدونی تو تو تو تو دله منو بردی

چی سرم آوردی تو

بدون من جایی نری

هیچ کجا تنهایی نری

میدونی تو تو تو تو دله منو بردی

 

♫ ♪ ♫ ♪ ♫

 

من که اصن نفهمیدم چه طور شد

شوخی شوخی قلب من ماله تو شد

تو میتونی که با من بمونیو

مگه من بهتر از من دیدی کسیو

دوستم داری ،دوست دارم

من یه لحظه از تو چشم بر نمی دارم

من هوای تورو دارم

سر تو با کسی شوخی ندارم

 

تو تو تو تو دله منو بردی

منوازروبردی تو

میدونی توتوتوتو دله منو بردی

چی سرم آوردی تو

بدون من جایی نری

هیچ کجا تنهایی نری

میدونی تو تو تو تو دله منو بردی

 

 

 


ابزار وبمستر

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

درباره وبلاگ
امکانات وب

خبرنامه وب سایت: